såntdära

I förmiddags ringde doktorn till mig. Vi pratade lite om mina mediciner, hur jag mådde och sånt. Hon sa att jag måste in och ta lite fler prover för jag visst har lite konstiga biverkningar, men annars verkar det helt okej.
Nedräkningen till semestern har börjat också. Egentligen började den ju i, typ, januari, men nu är det på riktigt. Veckan ut.
Egentligen skulle min semester ha börjat nu på fredag.
Då kom Bosse in och sa
-"Johanna, du måste jobba på fredag. Ifall någon ringer måste du svara och säga att vi andra är på semester."
Så mycket för att vara nyast på jobbet - samtidigt som jag drar ner medelåldern med en ca 30 år.
Nåväl. Snart är det semester. Södra Sverige med mitt hjärta, jag längtar
Och Maciel, grattis på födelsedagen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

KOM IGEN BÖRJA BLOGGA FÖRFAN


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback