lördag

I lördags var första gången jag kände att jag verkligen inte  ville åka och jobba. För att toppa det gjorde jag min sämsta försäljning någonsin. Förutom att jag kom sent (verkligen inte meningen, blandade ihop två partyn)
MEN!
Det var så jävla kul! Alla var jättetrevliga och vi skrattade otroligt mycket.
Vi har en policy att alla på partyt ska komma in i enrum - vare sig man vill beställa något eller inte - för att det ska bli lika för alla.
Detta var första gången det budskapet gick in! Haha. Alla kom in, några beställde, alla gav mig jätteskön feedback. Det var det bästa av allt, och vägde upp den dåliga försäljningen många gånger om!

Direkt efter partyt körde jag hem till Joel där de andra varit igång sen länge. Kastade på mig nya kläder och sen var det dags att gå ut på rex.

Joels bror Peter var där med sin tjej samt ett par kompisar.
Han har nog den bästa familjen som finns, näst efter min såklart!
Det känns skönt

Hursomhaver... vi dansade disco och hade kul. Övriga tofflade till vid halv ett, ett och lämnade mig och Joel åt vårt öde. Vilket jag inte hade något emot. Vi satte oss istället med varsin öl och pratade och mös, innan vi gick och köpte burgare (För övrigt det bästa jag ätit någonsin- alla kategorier)

Just nu känner jag att jag har världens bästa liv. Jag älskar de människor jag har omkring mig, och jag älskar en fantastisk man, som älskar mig tillbaka.
Och idag är det första juni. Kanske årets bästa dag. Idag börjar sommarmånaderna

Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback