jlh

Idag lyssnar jag massor på Tiger Lou. Framför allt Albino Apparel. Månag minnen, och faktiskt grymt bra musik. Tänker en hel del på högstadiet när jag hör dem haha. Oh Horatio är fortfarande en av de bästa låtar som gjorts.

Min mage är lite negativ till alla mediciner, men jag mår faktiskt bättre än jag trodde vilket är skönt såklart.
Fast min aptit är inte att leka med... helt sjukt. Jag äter mer än tre gånger så mycket till lunch nu, som jag gjorde för en vecka sen. Och då slutar jag inte för att jag är mätt utan för att jag blir äcklad av mängden. Icke att förglömma mina enmiljon mellanmål dagligen. Perfekt så här innan sommaren. Well, det får lösa sig.

Ikväll: Plugg.

Det sa jag igår och i förrgår också, men jag orkade inte. All energi går åt till matsmältning så jag är för trött. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback