önskningar

Önskelista.
Eller, inte önskelista. Typ besatthet.
När jag kommer på något jag vill ha, så vill jag inte ha det. Jag måste ha det. Världens fortsatta existens hänger på det.
Jag måste. ha. det. Jag känner hat och frustration när andra inte fattar hur viktigt det är.
Nåväl. Det här är min önskelista.
Eller, typ måste-ha-nu lista. Klockan 16.33 är denna aktuell, jag har en tendens att landa efter några timmar och inse att det inte är FULLT så viktigt en stund senare. Men ändå viktigt.

1. Sims 3!!!!!!
2. Desperate housewives, alla säsonger (Inte säsong ett)
3. Sista minuten-resa till... nåt varmt land. Helst Grekland och all-inclusive
4. Weekendresa till Auschwitz och Krakow
5. En lägenhet med balkong i västerläge. Tvåa. Badkar vore nice
6. En kattunge som heter Gösta och älskar mig
7. G i MatteB
8. Ny vårjacka
9. skor (mina är trasiga... jag försökte limma ihop dem med papperslim. Nu gnisslar de, och är lika trasiga än)
10. Nytt midjebälte. Mitt sprängdes i helgen.
11. Extern hårddisk. Mina datorer har en förmåga att sprängas i virusattacker. Jag kanske kollar på för mycket porr. Hursomhelst vill jag inte bli av med alla bilder en gång till..
12. Sit-on-it eller en FatBoy
13. Att bli av med min reumatism. För alltid, inte ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback