knarkardagen

Jahapp. Idag börjar då min monstermedicinering. Jag äter 12 tabletter per dag, varken mer eller mindre. I min härliga dosett (Jag vet. Jag har fått en dosett.) kan man hitta kortison (Yes, jag ser fram emot att svälla upp bra många kilon lagom till sommaren. Heja stimulerade hungerskänslor), Någon typ av cellgift (Heja håravfall och diarré), Ännu en typ av cellgift om än lite svagare (som jag ätit i tre månader utan resultat=värt) och någon typ av medicin som ska ta bort visst illamående från mina cellgifter. Heja peppen!

Jag är alltså tjugo år. Äger en dosett innehållande mer mediciner än min hjärtsjuke morfars. Och har reumatism.

Försvinner inte alla smärtor nu vet jag inte var jag tar vägen.
Jag känner mig ledsen och nedstämd.
Det här suger verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback