socker och sånt

Onsdag.
Det går alltid lite lättare att jobba när det regnar ute. Eller hur?
Lunch hos Joel. Jag fick spagetti och asgod köttfärsås. Min favvo :)
Tack!
Om en timme och två minuter slutar jag. Då ska jag ner på stan och köpa en kalender och lite hårspray.
Sen blir det fika med Joel och Tomas. Vilken grej!
Efter det... hem och kopiera upp fler beställningssedlar till min homepartyväska - för jag jobbar på lördagkväll.
Lite typiskt ändå att jag har en hel ledig månad utan partyn - och sen får jag en bokning just denna helg, då jag är bjuden på fest för första gången på väldigt länge  vilket betyder no-party och att jag måste vara körklar halv sex. Typiskt

Men hursomhelst.. de som vill ha skjuts någonstans på lördag mellan 17.30 och 22 är välkomna att ringa, haha.

Justja, jag glömde. Jag har börjar med en monsterdos mot min reumatism nu. Två olika sorters cellgifter samt kortison likamed tolv tabletter om dagen.
Kortisonet gör mig så jävla sugen på sött och salt så det finns inte.
Inatt klockan tre övervägde jag på allvar att cykla till statoil och köpa godis. Det är ett par km dit.
Slutsats=Pms och kortison tillsammans är Big nono.

Tur att jag ska fika om en timme. Socker here i come!

Kommentarer
Postat av: anonym beundrare

varsegod älskling ;)

2009-05-31 @ 17:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback