världens sämsta inlägg

Vilken kort jobbvecka detta blir! Imorgon efter lunch tar jag långhelg :)
Ikväll ska jag och Willeboy göra kalasinbjudningar. Helst vill han ha en bild på sig själv när han gör volter på studsmattan. Eller så vill han vara Darth Vader. Eller att vi ska göra så det ser ut som att han voltar i rymden. Och har lasersvärd. Han vill att hans vänner ska se honom som coolaste killen i klassen.
Det blir nog bra det där.

På torsdag kommer min fina mormor och morfar förbi på fika. Så imorgon blir det bakdag!

Justja.... jag ligger så jävla efter med matten också. Dags att göra slutrycket kanske. Suck
Jag kan inte och orkar inte!

Sen då?
Mitt liv är så jävla ointressant just nu. Jag har faktiskt ingenting alls att skriva om.
Förutom att jag längtar tills jag får träffa Maciels son. Han ska bara få jäsa klart först.

Kommentarer
Postat av: Maciel

Måste bara säga att det kändes helt skevt att läsa "Maciels son". Men det är ju det han är! Skumt. Haha.. Och gulligt, han ska bara få jäsa klart först <3



Lav jo.

2009-05-20 @ 09:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback